Followers

Akuarium Qu

Saturday, January 10, 2009

Palastin.............;)


Bagaimanakah nasib mereka di sana...? Persoalan ini sering ternyiang ditelinga selepas pengeboman Gaza baru-baru ini. Malaysia dipenuhi dengan keindahan, kemewahan, dan keselesaan sedangkan mereka digelemungi dengan penindasan dan kesengsaraan.

Luahan hati bersama kali ini mendoakan agar mereka dilindungi dan dijauhkan daripada serangan musuh. We want peace..!!! Selamatkan Palastin. Hidup... Hidup... Hidup Palastin, Hancur... Hancur... Hancur Israel. Itulah laungan semangat pejuang-pejuang Islam. Daulah kan Islam di selruh dunia.

Artikel ini ditujukan khas buat mereka yang mencintakan kedamaian. Kita menyahut seruhan mereka yang menginginkan Palastin terselamat daripada serangan mereka yang tidak berperikemanusian. Namun perlu diingatkan behawa Allah telah menjanjikan Palastin hanya akan aman apabila kiamat semakin hampir. Ini adalah satu tanda-tanda kecil tibanya kiamat. Nauzubillah...

"Ya Allah, selamatkanlah mereka". Amin.... Doa paling mujarab adalah doa seorang sahabat yang tiada bersamanya. Mudah-mudahan dengan usaha yang sedikit ini mampu untuk membantu mengurangkan bebanan yang mereka alami.

Di mana peranan kita...?

No comments: