Followers

Akuarium Qu

Saturday, January 22, 2011

Mentari Muncul Kembali

Assalamuaikum wbt,...
Salam Sejahtera kepada semua pembaca blog....

Set in you mind....... "Saya akan bertahan hingga saya sukses. Saya akan selalu mengambil langkah berikutnya. Bila tidak ada, saya akan mengambil langkah yang lain. Kenyataannya, satu langkah demi satu langkah tidaklah terlalu susah. Saya tahu bahawa walau sekecil manapun usaha, jika dilakukan berulang-ulang, akan dapat menyempurnakan segala hal"

Sempat lagi taip kat wall facebook... Apa yang tersirat adalah, sekiranya anda menemui jalan buntu untuk melakukan sesuatu... cari dan terus mencari apakah jalan lain yang boleh digunakan. Jangan cipta alasan kata seorang kawan yang sama namanya dengan penulis blog.... Azai....

Jom Cari Ilmu....

No comments: