Followers

Akuarium Qu

Monday, September 28, 2009

Penantian Yang Terindah

Kini ibuku merasa gembira dek kala menanti saat bahagia. Saat bahagia itu adalah saat bertemu keluarga di pagi raya. Semua beraya di kampung. Alangkah meriahnya dapat beraya bersama. Kak balik Sabah bersama anaknya 3 orang, juga diiringi suami tercinta. 14hb September 2009, kami menanti kedatangan mereka berempat di lapangan terbang Tawau. Aku sangka kak ku masih seperti dulu (gemuk) ternyata turun 25 kg dari yang dulu, entah apa petuanya. hehe.. tapi masih comel juga.. kak ku paling ku sayang.

Itu cerita kak ku.

Ni cerita ku pula.

Selepas menghabiskan pengajian Jun lalu, aku mula berfikir serius tentang pa ku mo buat selepas ini. Kawan kawan pun ramai tanya, pa ko buat pas belajar..? Aku pun menjawab, InsyaALlah ada rezeki mau cari kerja dulu. Banyak lagi utang ngah PTPTN tu bah..!! Ndak la di kasi kurang-kurang bunganya. Apa boleh buat dah kerajaan yang tetapkan. Apapun kepada semua yang sempat baca blog ni. doakan saya semoga dapat kerja cepat. Aminnnn...!!

Sekarang cerita tentang si dia... (siapa ni ya..)

ops maaf masa tidak mengizinkan saya menulis tentang dia ni... maklumla.. secret de amo..
bah nanti da jumpa saya ceta kat semua ya.. hehe..

Next Episod.....

No comments: