Followers

Akuarium Qu

Sunday, January 15, 2012

Ya Allah Permudahkan Segala Urusan

Assalamualaikum wbt..

Mo sedih ja rasanya.. Mendengar khabar abah tidak sihat. Namun apakan daya, aku hanya mampu berdoa agar Allah memberi kesihatan kepada abah... Malam tadi pergi keluar ke bandar dengan kawan-kawan 1 pejabat. Ramai-ramai makan d Perdana Square. Syiuk jua makan masak2 macam steamboat ( padahal dia la tu... hehe ).

Petang tu ajak mama p bandar joint sekali program. Tapi mama risau tentang kesihatan abah. Erm, ndak pa la.. biar mama jaga abah ya. Ish kejam juga aku nie. Kenapa la ndak djaga abah. Sudah tau sakit mau juga ikut p bandar. ( Ndak pa la.... )

Ya Allah apa yang sudah aku lakukan... oh tidak...
Harap abah dalam keadaan sihat2 selalu..
Aminnnn....

Pagi nie p pejabat pun lewat.. haha.. ini kes mau kena marah dengan bos.. Tapi tidak apa la bukan selalu...

Ya Allah permudahkan la urusan aku hari ini. Kerana aku perlu bermula dengan kosong. Untuk mendapatkan sesuatu aku perlu berusaha...

Thanks Allah... May Allah Bless Us..

No comments: